ℹ️ F.A.Q – Veel gestelde vragen (en antwoorden)
Ik heb een vraag over IETS met corona!
Alle informatie over ons beleid omtrent corona is te vinden op www.dekappen.nl/corona
Ik heb een vraag over tickets aankopen/wijzigen/annuleren.
Ik heb een vraag over een activiteit van de kunstkring.
De activiteiten van de kunstkring worden niet georganiseerd door De Kappen, maar door Kunstkring Haaksbergen zelf. Daarom kunt u voor ticketverkoop, programmering en overige vragen contact opnemen met de Kunstkring Haaksbergen.
https://www.kunstkring-haaksbergen.nl
Ik heb gemaild, gebeld, geappt maar nog geen reactie ontvangen.
Probeer samen met de gast de volgende vragen te beantwoorden;
- Hoe heeft u contact gezocht en met wie?
- Wat is het onderwerp?
- Heeft u de spambox al gecheckt?
- Hoe lang geleden heeft u een bericht gestuurd?
Over het algemeen proberen wij binnen 5 werkdagen ieder bericht te beantwoorden. Merk hierbij wel op dat door vele factoren een reactie soms wat langer kan duren.
Kan ik een ruimte huren?
Zeker! De Kappen heeft voor ieder gezelschap een juiste ruimte beschikbaar. Op https://www.dekappen.nl/verhuur/ kunt u zoeken op basis van het aantal personen welke ruimte het meest geschikt is. Via de knop ‘Offerte aanvragen’ of https://www.dekappen.nl/offerte/ kunt u voor iedere wens een geschikte offerte aanvragen.
ik moet weg en er zijn geen vrijwilligers. Wat nu?
Probeer contact te leggen met diegene die de volgende dienst zal draaien. Heb je geen contactgegevens? Neem dan contact op met Lotte.
Ik heb een vraag over het theater.
Voor bezoekers
Informatie over het bezoeken van onze theatervoorstellingen is te vinden op https://www.dekappen.nl/theater/
Voor vragen over voorstellingen kan je bezoekers wijzen op de desbetreffende evenementen-pagina op de website in de categorie aanbod. https://www.dekappen.nl/aanbod-totaal/
Voor gezelschappen
Informatie over de gemaakte afspraken zijn bekend bij Robin en/of Carlijn. Hiervoor mag het gezelschap contact met desbetreffende opnemen.
Voor technici
Vragen over inzet van apparatuur en technische mogelijkheden mogen gemaild worden naar techniek@dekappen.nl
Wat zijn de openingstijden?
LET OP! Veel bezoekers halen de openingstijden vanuit Google. Helaas worden deze tijden niet altijd op een juiste manier bijgewerkt. Probeer bezoekers altijd te verwijzen naar onze website’s.
De officiële openingstijden van de bibliotheek zijn te vinden op https://www.bibliotheekhaaksbergen.nl/bibliotheek/openingstijden
De officiële opeingstijden van het theater zijn de vinden op https://www.dekappen.nl/contact/
Iets op de website werkt niet.
Goed dat u dit wil melden! Omdat de Kappen een flexibel en dynamisch bedrijf is waar dagelijks veel wijzigingen worden doorgegeven kan het soms zijn dat onderdelen van de website iets achterlopen op de werkelijkheid. Zou u een mail kunnen sturen met daarin de volgende gegevens.
- Via werk apparaat bekijkt u de website
- is dit tijdens het reserveren van tickets?
- over welke pagina/evenement gaat het?
Dit mag u mailen naar info@dekappe.nl of gebruik het contactformulier op onze website.
Bij wie moet ik zijn voor wat?
LET OP! Het heeft in onze organisatie de voorkeur om te mailen i.p.v te bellen.
LET OP! Probeer voorzichtig te zijn met het uitgeven van e-mailadressen. Laat bezoekers altijd proberen zelf het initiatief te laten nemen om ons te mailen.
- Administratie [Lotte]
- Kaartverkoop en Cultureel programma [TIJDELIJK DOORZETTEN NAAR ACTIVITEITEN@DEKAPPEN.NL]
‘Film, theater, muziek en sociaal / culturele concepten / samenwerkingen’. - Bibliotheek [Gert & Gea]
- Theatertechniek [Kevin]
- techniek@dekappen.nl
- SPOED? BEL (053) 573 02 20
- Vrijwilligers Coördinator [Lotte]
- Facilitair en Verhuringen [Marlie] {TIJDELIJK MET VAKANTIE, ACTIVITEITEN@DEKAPPEN.NL NEEMT TAKEN OVER}
- ICT (Computers en Internet) [Joris]
- Huismeester en Gebouwbeheer [Vincent]
- Hoofd Bedrijfsvoering [Robin] [TIJDELIJK DOORZETTEN NAAR ACTIVITEITEN@DEKAPPEN.NL]