ℹ️ F.A.Q – Veel gestelde vragen (en antwoorden)

Ik heb een vraag over IETS met corona!

Alle informatie over ons beleid omtrent corona is te vinden op www.dekappen.nl/corona

 

Ik heb een vraag over tickets aankopen/wijzigen/annuleren.
Wanneer mensen vragen hebben over een reeds gedane bestelling, kunnen ze met hun ‘bestelnummer’ die te vinden is op hun digitale tickets, bellen naar een van de telefoonnummers of mailen met hun vraag naar info@concordia.nl.
Hebben ze nog geen kaarten besteld? Kan dit via de website. Lukt dit niet? Kunnen ze bellen naar bovenstaande telefoonnummers of mailen naar info@concordia.nl met hun vraag. Als ze tickets hebben besteld, maar geen bevestiging / tickets hebben ontvangen? Vraag ze dan vooral hun spam-mailbox te checken.
Hebben ze per ongeluk tickets voor de verkeerde voorstelling gekocht? Geen probleem, dit kan omgezet worden door te bellen naar de bovenstaande nummers met het bestelnummer wat op de gekochte tickets staat. Of, per mail naar info@concordia.nl mits het ticketbedrag hetzelfde is.
Let op: Het is niet mogelijk om kaarten te reserveren. Het is dus óf online bestellen of via het telefoonnummer bestellen. Tegoeden zijn niet in te wisselen op het kaartverkoopsysteem. Hebben mensen dus nog geld open staan bij De Kappen? Kan dat apart van kaartverkoop verrekend worden via Robin.
Ik heb een vraag over een activiteit van de kunstkring.

De activiteiten van de kunstkring worden niet georganiseerd door De Kappen, maar door Kunstkring Haaksbergen zelf. Daarom kunt u voor ticketverkoop, programmering en overige vragen contact opnemen met de Kunstkring Haaksbergen.

https://www.kunstkring-haaksbergen.nl

 

Ik heb gemaild, gebeld, geappt maar nog geen reactie ontvangen.

    Probeer samen met de gast de volgende vragen te beantwoorden; 

    • Hoe heeft u contact gezocht en met wie?
    • Wat is het onderwerp?
    • Heeft u de spambox al gecheckt?
    • Hoe lang geleden heeft u een bericht gestuurd?

    Over het algemeen proberen wij binnen 5 werkdagen ieder bericht te beantwoorden. Merk hierbij wel op dat door vele factoren een reactie soms wat langer kan duren. 

    Kan ik een ruimte huren?

    Zeker! De Kappen heeft voor ieder gezelschap een juiste ruimte beschikbaar. Op https://www.dekappen.nl/verhuur/ kunt u zoeken op basis van het aantal personen welke ruimte het meest geschikt is. Via de knop ‘Offerte aanvragen’ of https://www.dekappen.nl/offerte/ kunt u voor iedere wens een geschikte offerte aanvragen.

    ik moet weg en er zijn geen vrijwilligers. Wat nu?

    Probeer contact te leggen met diegene die de volgende dienst zal draaien. Heb je geen contactgegevens? Neem dan contact op met Lotte. 

    Ik heb een vraag over het theater.

    Voor bezoekers
    Informatie over het bezoeken van onze theatervoorstellingen is te vinden op https://www.dekappen.nl/theater/

    Voor vragen over voorstellingen kan je bezoekers wijzen op de desbetreffende evenementen-pagina op de website in de categorie aanbod. https://www.dekappen.nl/aanbod-totaal/

     

    Voor gezelschappen
    Informatie over de gemaakte afspraken zijn bekend bij Robin en/of Carlijn. Hiervoor mag het gezelschap contact met desbetreffende opnemen. 

     

    Voor technici
    Vragen over inzet van apparatuur en technische mogelijkheden mogen gemaild worden naar techniek@dekappen.nl

     

     

    Wat zijn de openingstijden?

    LET OP! Veel bezoekers halen de openingstijden vanuit Google. Helaas worden deze tijden niet altijd op een juiste manier bijgewerkt. Probeer bezoekers altijd te verwijzen naar onze website’s. 

    De officiële openingstijden van de bibliotheek zijn te vinden op https://www.bibliotheekhaaksbergen.nl/bibliotheek/openingstijden

     

    De officiële opeingstijden van het theater zijn de vinden op https://www.dekappen.nl/contact/

    Iets op de website werkt niet.

    Goed dat u dit wil melden! Omdat de Kappen een flexibel en dynamisch bedrijf is waar dagelijks veel wijzigingen worden doorgegeven kan het soms zijn dat onderdelen van de website iets achterlopen op de werkelijkheid. Zou u een mail kunnen sturen met daarin de volgende gegevens.

    • Via werk apparaat bekijkt u de website
    • is dit tijdens het reserveren van tickets?
    • over welke pagina/evenement gaat het?

    Dit mag u mailen naar info@dekappe.nl of gebruik het contactformulier op onze website. 

    Bij wie moet ik zijn voor wat?

    LET OP! Het heeft in onze organisatie de voorkeur om te mailen i.p.v te bellen. 

    LET OP! Probeer voorzichtig te zijn met het uitgeven van e-mailadressen. Laat bezoekers altijd proberen zelf het initiatief te laten nemen om ons te mailen.